søndag, september 04, 2005

Vejret var fantastisk, så jeg tog til Åbyhøj sidst på formiddagen, for at komme lidt videre. Bagagerummet er nu sandblæst og grundet, og mangler nu kun at blive sealet, for at være helt færdigt.

Jeg fik startet på kabinen, og arbejder mig fremad i vognen. Jeg nåede skotpladen op mod bagagerummet, og den vandrette "hylde" ved batteribrøndene, inden det blev for mørkt til at fortsætte.

Billedet viser pladen med patentnumre fra "Pressed Steel Co."; Oxford-firmaet, som leverede karrosserne til samlefabrikken i Abingdon.

Jeg synes, at pladen giver et lækkert originalt touch, og jeg kan lide det nostalgiske i at bevare den, men jeg kan fornemme, at karrossen nedenunder er meget medtaget, og frygter at rusten med tiden vil kunne brede sig, hvis jeg ikke fjerner pladen, og får renset bag den. Så vidt jeg kan se, lader det sig ikke gøre at redde pladen, hvis den skal af, så jeg er lidt i syv sind.

Ingen kommentarer: