tirsdag, marts 21, 2006


Det er efterhånden skrækkeligt længe siden, at jeg har haft nyt at fortælle om mit MG projekt. Vinteren er ikke den mest aktive sæson, når bilen er pakket væk i en lejet garage.

Som planlagt fik jeg i februar købt en hel del af den nye kabine. Dørsider og øvrige beklædninger, samt gummimåtter og trinafdækninger for det originale look. Jeg har også modtaget nappamateriale til at ombeklæde de øverste, sorte kantlister på dørsiderne, så hvis der bliver tid en aften eller to, ville det være et job der kunne gøres.

Det har været pænt vejr i et par dage nu, og på søndag skifter vi til sommertid. Garagen i Åbyhøj har lige fået lagt et nyt tag på, så nu er jeg snart klar til at flytte bilen, og komme i gang med det mere sjove arbejde. Der er dog lovet sne igen til weekenden, så før en gang i uge 13 bliver det ihvertfald ikke.

En stor nyhed er der dog. Stine og jeg har købt vores første hus. Vi har i den forløbne uge skrevet under på en købsaftale for 210 kvadratmeter murermestervilla i Øster- fucking Tørslev! Så fra 1. juli står den på væsentligt mere lebensraum end vi har været vant til.

Det betyder også at min lille hvide MG nu flytter sammen med os for alvor. Huset har godt 40 m2 muret dobbeltgarage, så begge vores biler for eftertiden kan være under tag, og som det måske allervæsentligste, kan jeg fremover rode med bil når jeg vil, uden at skulle køre efter det. Vi glæder os begge meget til at flytte, og kan dårligt vente med at få vores helt eget matrikelnummer.

Ingen kommentarer: