lørdag, april 08, 2006

Så kom dagen, som jeg har ventet på i et stykke tid. Mg´en skulle flyttes fra dens vinterhi på Nyvangsvej i Randers, til Johannes Ewaldsvej i Åbyhøj. Desværre viste aprilvejret sig ikke fra den pæneste side, men det holdt trods alt stort set tørvejr indtil at bilen kunne lukkes inde i garagen, og arbejdet kunne begynde.

Jeg skyndte mig at få sat forlygter og blinklygter på, så jeg virkeligt kunne se, at jeg var kommet i gang. Det var måske ikke det mest logiske sted at starte, men det var dejligt at se et hurtigt resultat. Det lod sig ikke gøre at benytte de eksisterende 3/16" gevind til lygtehusene igen, så hullerne blev boret op til 1/4". Inden bilen er færdig, skal lygterne dog af igen, da jeg både mangler en justereskrue i den højre lygte, samt en clips til fastgørelsen af den venstre pyntekrans. Begge dele kan dog skaffes fra Moss, så det må jeg huske at få fat i.

Ingen kommentarer: