søndag, april 09, 2006

Jeg kørte til Åbyhøj i formiddags, for at fortsætte hvor jeg slap i går. Baglygterne er sat på, og jeg er startet på at montere det nye ledningsnet. Jeg har på forhånd været ret spændt på denne opgave, men det har vist sig nemmere end frygtet at få startet rigtigt.

Tingene giver i et vist omfang sig selv, og jeg er ikke længere nervøs for at klokke alvorligt i det. Det er dog temmeligt forvirrende, at der i det nye ledningsnet er væsentligt flere ledninger end i det gamle, som jeg bruger som forlæg. Det er naturligvis fordi, at det nye ledningsnet er forberedt til en del elektrisk udstyr, som min bil ikke er født med.

Jeg blev færdig med den del af ledningsnettet som befinder sig i motorrummet, og bag instrumentbrædtet. Nu mangler det lange stræk fra motorrummet, under bunden, til benzinpumpe og baglygter. Det bør være en overkommelig opgave for næste besøg.

Det har allerede nu været en stor hjælp at jeg i processen med at afmontere bilen tog en række billeder. Detailfotos er svære at finde i bøger og på nettet, så jeg er sikker på, at meget af samlearbejdet kommer til at foregå med den bærbare i umiddelbar nærhed.

Ingen kommentarer: