torsdag, maj 25, 2006

Siden sidst:

Det er ikke meget, jeg har skrevet på bloggen på det sidste. Jeg har ved flere lejligheder været nede og se til MG´en i Åbyhøj, men arbejdet skrider kun langsomt fremad. Vejret arter sig desværre heller ikke så pænt som i starten af måneden.

Lidt fremgang har der dog været. Varmeapparatet i en MGB er notorisk svært at montere. Flere har beskrevet deres besværligheder som en oplevelse af, at apparatet vokser en smule ved at være ude af bilen, og derfor er for stort når det skal tilbage på plads. Det var derfor med bange anelser at jeg gik i gang med opgaven med at lempe mit nylakerede varmeapparat tilbage på plads.

Jeg kunne slet ikke genkende skrækhistorierne, som jeg har hørt og læst. Alt i alt tog det måske ti minutter at montere varmeapparatet igen. Måske findes der andre modeller der er sværere at montere end mit. Måske har jeg gjort det helt forkert. Uanset hvad, fandt varmeapparatet nærmest selv på plads med et "plup".

Ingen kommentarer: