søndag, april 22, 2007

Det er ikke meget tid jeg har brugt i garagen i denne uge. I aften har jeg dog brugt lidt tid på at gøre oliekøleren klar til montering. Jeg regner med, at den ryger på plads i morgen.

Tak i øvrigt til Kurt Thers fra www.mgklub.dk, som har været så venlig at linke til min blog fra klubsiden. Jeg kan allerede se på statistikken, at flere har benyttet sig af muligheden for at kigge indenfor. Velkommen til alle nye læsere. Benyt jer af muligheden for at lægge en kommentar, hvis i har noget at bidrage med.

I onsdags tog jeg en kasse med småting med ud på firmaet, hvor jeg brugte lidt tid efter fyraften på at sandblæse dem. Meningen er at jeg vil have dem elektroforzinket, og jeg håber at det kan lykkes i løbet af den næste uge.

Hos Moss har jeg rykket for tæppesættet, som gik i restordre midt i februar. Efter de sidste oplysninger kan jeg vente at modtage det sidst på ugen.

Ingen kommentarer: